PLUGG

Hej allihopa! Kul rubrik, eller hur?;)
 
Förlåt att jag inte bloggade igår, inget nätverk:( Men idag är jag igång igen!
Idag har jag varit i skolan och det var tråkigt....som alltid.. Nu när jag kom hem så åt vi thaimat och kom på lite bättre humör:D Sedan såg jag hela min plugghög och hela mitt humör sänktes igen!!
 
Imorgon (eller på fredag) så ska jag till stallet, men det berättar jag om mer då!:)
Något som jag blev väldigt glad för förut var att jag fått ett jobb. Izzys pappa säljer klockor och nu ska ja och Isabelle jobba där fast vi ska packa klockor! Och jag tror jag känar rätt bra plus att jag och Isabelle är ju med varandra sååå, jätte KUL! This made my day:D
 
På fredag ska jag baka och laga mat (efter skolan) för Mollie, min mamma och hennes mamma (och jag såklart) ska ha en middag tillsammans hos oss:) Ska bli supermysigt:)
 
Imorrn blir det handboll igen och jag är rdo att köra! KÄNNS bra:D
Träffade Mollie igår efter tre och en halv vecka<3 Jätte kul, och jag har saknat henne så mycket som ni kanske sett på bloggen hehe <3
 
Men nu måste jag sätta igång med plugget för jag har tre prov inom 2 veckor plus en muntlig redovisning i geografi och det är mitt sämsta ämne asså!:( Iallafall...ses imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindfors

SV: Tack!

Svar: Klart!!:)
Astrid

2013-01-09 @ 19:43:34
URL: http://ccarolinelindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0