...

Fan asså. Jag börjar med att bestämma mig för att fortsätta blogga och sedan så bloggar jag inte. Men nu har jag blogglust och ska BLOGGA. Om jag inte gör det tror jag att jag tar bort bloggen för då är det nog inte meningen att jag ska blogga.
 
Nu har jag och haft träningsveckor den senaste tiden så jag har joggat och promenerat minst en gång per dag + att jag har ridningen, skolidrotten och handbollen. Känner mig jätte duktig hahah självgod, nä men jag mår bra! 
Grejen är att nu mår jag faktiskt inte så bra hehe. Jag har ont i huvudet och skit, men jag ska gå i skolan så är jag ju ändå ledig torsdag och fredag + helg på det, tagga! ;) 
 
Ah fan va jag mår dåligt asså, hehe. Kanske inte går till skolan imorrn ändå haha. Men asså jag måste typ gå och lägga mig nu,, som ni kanske förstår hhihi.. Men jag kommer att börja med att efter varje "vardagsinlägg" kommer jag att skriva vad för "sorts" träning jag gör varje dag :) Puss <3
 
TRÄNING: SKOLIDROTT (JOGGADE 2 KM OCH HOPPADE LITE HÖJDHOPP), RIDIGT UT OCH POWERWALK I TYP 1 TIMMA.
Bästa frukosten jag ätit. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0