Vann guld!

Heej allihopa! Idag har jag spelat en handbollsmatch:) Vi vann, och det var antingen guld eller silver som gällde (stavning, eller är det ens ett ord hhhehe) idag så vi vann guld!:D Sedan har jag bara slappat eller jag har inte varit hemma så mycket för att matchen var i Halmstad.. Men när jag varit hemma så har jag ba slappat och gjort en egen cremé eyeliner ("recept" på det kommer i nästa inlägg):)
 
Nu ska jag käka och kolla lite på melodifestivalen, det är ju final! Har inte kollat så mycket så vet inte vem jag hejjar på riktigt menmen ska kolla ändå:) Imorgon ska jag spela en till match vid halv 1, på morgonen ska jag ut o jogga också så lite träningsdag:D Sedan blir det hemmaspa och bloggning! Härlig söndag för att starta om till skolan.
Hoppas ni får en superkväll och att just den du röstar på på mello kommer vidare! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0