Ridit:PpppP

Tjääna:D Idag blev det skola för mig även fast jag inte mådde BÄST (haha bra svenska jag har..) :(( Men gick ändå, var typ helt slut redan efter första lektionen menmen.. Fick damp på vår jävla musik och på vår jävla musiklärare för att han är sämst!:( Musik skulle kunna vara ett kul ämne men han förstör det:(( lite tråkigt att känna så.
 
Sedan drog jag hem, bytte om, åt lite och helt pplötsligt var jag i stallet..nä men jag var snabb iallafall haha.;) Red Baretta idag igen och han var seg som vanligt (även jag var seg och lite trött i huvet hehe) såjag fick typ inte ens upp honom i skritt "pust". Men sedan gicck det bra, och galoppen var mycket bättre än förra gången <3 
Men nu ska jag käka och plugga så see ya imorgon;) Pööööss
 
 
Har inga bilder just nu.. måste ta några så ska det bli en riktig bildbomb på bloggen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0