Ridit och klippt mig <3

Heello! HAr inte bloggat på huur länge som helst frö haft lite fullt upp och inte haft ork helt enkelt..låter dumt men ibland är jag sån, heheh:(''
 
Idag är det iallfall måndag och vem gillar måndagar? (Inte jag iallafall :P)
Men det har faktiskt varit en bra dag! >>>:) Först började det ju med skola. Vi hade idrott, musik och typ geografi m.m. Ganska OK dag ändå>) Sen missade jag bussen hem och fick typ ta en annan och gå en liten bit. Jag hade ju inga problem med att promenera lite men jag hade ju brottom till stallet sååå :o♣ Meeen jag åkte iallafall och red Baretta! Gick jättebra faktiskt, han var lydig på galoppen och lyssnade på mig jätte bra:D Nästa vecka ska jag hoppa :D EXITED!:P Nu för typ lite mer än en timme sedan kom jag hem, bytte om och BADADE! Åh shiiit va najs<3
Jag typ skrubbade mig och massa sånt sköönt! När jag kom upp ur mitt bad så klippte mamma mig (hahah gissa om jag var nervös när min morsa ska klippa mig!!) men det blev fint och typ jäätte kort:ooo
Men ah nu ska jag iallfall äta, göra lite läxa, göra tidsinställda och kolla halv 8 hos mig! Mitt favvo program hahah:D
 
Men see ya tomorrow beaaches hihihi <3 Pööss på eer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0