Ridit Kirona

Hej! Idag skulle ju jag egentligen ridit Daisy men det blev Kirona istället, såklart bra ändå! Vi började med att rida lätt vilket jag är ganska kass på men jag fick in det tillslut:D Så avslutade vi med galopp, att vi bytte hastighet med korta mellanrum och avskrittning såklart. Det gick bra, jag lärde mig mycket och jag ser fram imot nästa vecka!:) Med skolan var jag ju i simhallen. Först simmade jag 30 minuter i sträck och sedan hade vi lite fritt så jag var i bubbelpool o.s.v. Det har med andra ord varit en träningsdag och jag känner en bra känsla över att kanske ha fått lite muskler haha:D Och nu sover jag säkert gott också! Mollie är hemma hos mig och vi ska ha lite sleepover även om det är skola imorrn<3 Så nu ska vi göra läxan, äta och kolla TV, myyys<3 Sov gott gullisar!<3 Puss Förlåt att det inte blir någon bild men som vanligt såå laggar det!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg! ♡

2013-01-14 @ 21:18:06
URL: http://elitee.blogg.se
Postat av: William

söt du är
adda mig gärna på Skype msn
[email protected]
visar gärna den i cam

2013-01-15 @ 13:41:05
Postat av: Frida G

SV: Åh tack du! :D

2013-01-18 @ 22:46:44
URL: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0