NU är jag hemma

Hejsan! Nu är jag hemma men Mollie och vi har precis ätit lite, mumms!:) Jag "bokade" även stalltid när jag ska rida denna veckan och det blev på fredag (vet inte om jag skrev det i veckans planer hehe). Nu ska jag vara med Mollie och vi kommer plugga och ha det myys!<3 Hon kanske sover hos mig för jag ska inte på handbollen...
 
Imorgon åker jag kanske hem till Laiizza:D Vi kommer kolla på film o.s.v, men jag har inget internet på min mobil så om jag får låna deras dator så kasnke jag kan blogga men annars hörs vi av på kvällen:) På torsdag så slutar jag tidigt och jag vet inte vad jag hittar på men jag ska iallfall på handbollen<3 Och på fredag somsagt ridning så jag åker direkt hem till Mollie och vi äter o sådant och byter om så drar vi till stallet sedan:D På lördag så ska jag nog sova hos Mull för Inez har en tjejmiddag hemma. Och på söndag vet jag inte riktigt, kanske sk aspela en match men grejen är att då måste jag typ gå upp halv 7 och det orkar inte jag lat som jag är hehe ;)) Men här ar lite kort om mina planer i veckan som ni egentligen redan har fått men jag gjorde en lite närmare lookieloookie!;))
Men grattis igen bloggen och jag hoppas att ni får en fortsatt super dag! Pusspuss<3
Här är jag, felica och pappi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0