Mammsi kommer hem<3

Heej! Sjukt besviken över mig själv som inte har bloggat på typ mer än en vecka! Jätte ledsen:( Men nu kommer bloggen sättas igång igen och jag är taggad!:) Och ja vill säga tack för även om jag inte har skrivit något så har jag haft grym statistik!!! Så tack<3
 
Denna veckan har mamma varit i Spanien med några kompisar och idag kommer hon hem. Ska bli mysigt att hon är hemma igen även om det var skönt att slippa hennes tjöööt, hehe! Iallafall så kommer jag att städa lite nu.. Vi haft en rätt chill dag på skolan men ändå så är jag svintrött och det ska bli skönt med fredagsmys och helg;))
 
Min helg blir lite spetsad;) Inez fyller 17 på söndag så lite släckt (stavning!!!) och lite middag<3 Imorgon hoppas jag att jag åker och shoppar lite med antingen mamma eller kompisar. Behöver lite saker + måste köpa PRESENT till Inez! Hoppas jag hinner med en match på söndag oxå, jag vet lite taskigt mot syrran men hon klarar sig utan mig en timma;)
 
Hoppas ni har haft en jätte bra vecka och kommer ha en jätte bra helg så ses vi imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0