Jetlag

Hallioioo

Idag så skulle jag ju till skolan men jag kunde inte gå upp imorse så jag stannade hemma! Förlåt art jag inte bloggat men glömde min dator på skolan innan lovet! Oooops! Och hemma har vi en as sugig dator och jag hade inget internet på min mobil:( Men nu har jag det och jag har spelat in lite videos som kommer upp på bloggen (en annan dag)!


Idag kollade jag på videofy! Och jag har trott att jag se laddat upp massa videos från Florida men dem har inte ens delats på blogg.se sååååå förlåt för ett korkat misstag!!


Imorgon ska jag träffa Mollie!! Jag ser fram emot det men jag ser inte fram emot SKOLAN....

Jag kom ju hem igår! Fyfan vilket väder.....jag blev typ överraskad...och inte på ett bra sett....
Nu ska jag kolla på mästerkock och sedan lägga mig och SOVA! Puss och godnatt:D


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindfors

Fin blogg

Svar:
Astrid

2013-01-07 @ 21:32:23
URL: http://ccarolinelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0