Imorgon fyller bloggen 1 år!

Heej! Just nu kollar jag på Ullared och ligger i soffan och myser!:) Idag kom jag hem från skolan och satte mig vid plugget.... Gjorde en matteläxa och pluggade religion. Känner mig jätte duktig när jag nu har gått ikapp och att jag är ganska förbered för provet:) Jaja jag ska inte tråka ut er mer med plugg..;)
 
Imorgon fyller bloggen 1 år! Kommer bli lite inlägg, tillexempel mitt första inlägg, om jag har ändrats o.s.v. Plus lite annat såklart:D Vet att jag inte skriver så mycket men jag vet inte vad jag ska skriva om ärligt talat...jo jag ska vara med Mollie imorgon och vi ska väl bara ha det mys och roligt, berättar mer då! Sedan drar jag på handboll och ska även träna när jag kommer hem:D ska även duscha och ha lite spa:)) SES puss<3
Miss summer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0