BIO

Les misérables såg vi och alla på Bion typ tyckte den var bäst och alla grät haha, men jag tyckte inte den var så bra faktiskt...inte min typ:( Efter det så gick vi och åt lite italienskt och sedan åkte vi hem. Nu har jag tvättat av mig sminket och ska dricka te. Sedan slänger jag mig i soffan och skypear med Felicia<3 Men det blir nog mest TV-soffan för mig och imorgon är det back 2 school.... Efter skolan så ska inte jag rida utan det tar vi på fredag istället. Så jag åker väl hem och pluggar:8 Haha seeegt... Men jag vill typ till kungsmässan eller nåt, köpa en ny foundation och lite annat:) Men typ ingen blogglust nu, känner typ för att vlogga men orkaaa? Aja, god natt så hörs vi imorgon! Puss Förlåt för ingen bild men min dator laggar och jag får inte fram bilderna!!! DAMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0