Statistiken går neråt :(

Hej hörni:* Jag vet att jag kanske inte är den bästa bloggaren just nu men jag försöker iallafall. Statistiken går bara neråt och jag får inga kommentarer och det är inte bra :/ Jag vet att det inte bara är ni utan mer än hälften kanske det är jag, men om jag skriver tråkiga inlägg, skriv vad ni vill läsa då. Om ni vill se fler videos så skriv det då, jag gör vad ni vill! :-)
 
Idag har jag iallafall varit i skolan och det var tråkigt, hehe.. Sedan åkte jag hem till Isabelle lite och vi pluggade och kollade på hennes nya hus för hon har flyttat! Nu ska jag göra lite mer läxa och blogga lite och sedan ska jag in till stan på typ en grej i mammas ateljé så jag kommer hem sent och kan inte blogga ikväll men gör lite tidsinställlda:) 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag brukar ju hitta på något och det gör jag säkert imorgon också!
Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0