Sportlov

SPOOORTTLOOOOV!!!
 
Jaa, ni förstår att jag är glad! Jag bloggade inget igår för vi hade problem med internetet och sånt..:(
Men idag är jag igång:)
Idag så var jag på handboll imorse. Vi var typ inga med så vi fick typ göra lite vad vi ville:) Sedan kom jag hem och åt och nu har precis jag och Inez bakat chokladmuffins.:D Skypeat lite med Felicia också och tänkte ta en dush nu. Och nu ska jag då fixa mig iordning för jag ska hem till Mollie på middag<3 Jätte mysigt! Ska sminka mig och fixa håret och lite sånt:)) (!) Ikväll bloggar jag mer och hörni, jag vill ha mer frågor på min frågestund!!! Puss på er<3
Gammal bild..:(

Kommentarer
Postat av: Linaღ

sv; det är bara vilken följare man blir :)

Svar: Ah okej:D Vad blev du för mig? :))
Astrid

2013-02-10 @ 14:11:06
URL: http://linasliiiv.blogg.se
Postat av: Linaღ

sv; nummer 3 :)

Svar: Haha, samma då;)
Astrid

2013-02-10 @ 21:04:45
URL: http://linasliiiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0