Sova över

Heeje<3 Nu har jag vaknat och ätiit:P Mina planer är att städa lite nu på morgonen och sedan ka en liten sväng till Mollie i stallet och sedan åker vi hem till henne. Jag kommer att sova där och det kanske blir en video sen, vet inte.. Har ni sett på min youtube kanal, haha.. La in en liten video som jag testade med mitt nya redigeringsprogram haha! Kolla på den (sök på astridzz så tror jag den kommer fram:D)! Men jag vill kunna ladda upp från min mobil direkt till youtube så ska försöka hitta ett sådant program:) TIps? Kommentera!
 
Förlåt för tråkig update igår, hade typ fullt upp för vi bowlade! Haha, as kul var det:)) Och när vi kom hm så var jag super trött..:( Så orkade inte blogga och jag hade typ inget internet på mobilen så kunde inte blogga från den..
 
Meeeen... Nu ska jag sätta igång med min städning och jag hoppas att ni får en bra dag:D Puss på er<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0