Skridskor

Heej

Förlåt att jag inte bloggat men igår trodde jag att jag skulle hinna, men jag skulle visst till kungsmässan och sedan direkt till handbollen så hann inte... Efter så var jag tvungen att plugga så hann inte då heller :( Men nu är jag tillbaka:)

Idag så åkte vi skridskor med skolan. Jag är inte jättebra på det och jag tycker inte det är så kul heller, hehe.. Men vi slutade iallafall tidigt mohaha! Nä men då åkte jag till skolan lite och spelade på vår pingisturnering haha! Nu är jag hos Mollie för hon fyller år!! Snart ska jag hem och PLUGGA..:( Fyy! Men hoppas jag kommer frammåt lite.

Imorgon så vill jag vara med Isabelle, vi ska som sagt antingen åka till kungsmässan eller bara hem till henne:) men hörs senare! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0