Ridit

ASSÅ DAMP FÖR BLOGG.SE, JAG SKREV PRECIS ETT AS LÅNGT INLÄGG OCH ALLT BARA FÖRSVANN....ORKA!!!
 
Aja, heej! Det har varit dålig update de här dagarna så jag har bestämt mig att göra tidsinställda varje kväll:D 
Idag var det ju första dagen i skolan efter sportlovet..det var ganska segt men dagen gick ändå snabbt :P
När jag kom hem så åt jag och bytte om på typ 20 min (!) och åkte sedan till ridningen. Red Baretta idag, han var duktig! Men han var lite seg för jag fick knappt upp honom i galopp. ;Men hans trav var jätte bra :)
Nu när jag kom hem för ca en timme sedan så dushade jag och åt lite. Nu pluggar jag och kollar lite på TV... 
 
Imorgon har jag inga planer, men vi ska ha en geografidag i skolan (JAG HATAR GEOGRAFI) .... :((
Men hörs imorgon, puss <3
Saknar lilla Max jag passade i sommras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0