KBA

HEEJ! Idag i skolan så hade vi lite engelska och lite annat. Slutade 2 och då åkte jag och Isabelle till kungsmässan:) Jag kpte två typ hårslingor från Glitter. Fick inga bra bilder men kan visa de närmare i typ en video om något annat än det men visar dem snabbt haha...;) Sedan kom jag hem ensam och var lite forever alone, då skulle det vara ett perfekt tillfälle att blogga men jag var för laat (förlåååt)! Men när mamma kom hem rykte jag upp mig och bakade en rulltårta, mumms<3 Nu kollar vi på TV och ska ha en myskväll med mys och kaka:D Imorgon vill jag vara med kompisar och sedan ha en typ spakväll för att ladda upp inför skolan. Sedan söndag och då vet jag inte, vara med kompisar igen tror jag men vet ej:( Hoppas att Mollie är ledig för mig<3Till Mollie:
Kika mig om du ser detta föresten, hehe:) Laaaav yaaa<3 
 
Men hoppas ni får en superkväll och vill bara säga att jag la upp en video förut men den kom inte upp och då märkte jag att massa med videos från Florida (b.la. nyårssminkning, vardagsvideo och mina julklappar) :(( Så jätte ledsen för det men jag ska fixa det så snart jag får tid:D Puss, ses imorgon <3
Bra bild? Haha, dåligt ljus men där ser ni iallafall lite av kakan:P

Kommentarer
Postat av: Frida G

SV: ja visst är den snygg! :D

Svar: Underbar!:D Den passar till mycket också:))
Astrid

2013-02-02 @ 23:53:25
URL: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0