Kanske Ikea

God morgon för mig nu, hehe! nä men jag var faktiskt vaken lite innan men somnade om så..zzzz..
Fortfarande sjuk idag vilket skrämmer mig för vi har prov imorgon och jag vet inte om jag kommer gå till skolan sååå..men skit samma!;)
 
Nu så kanske vi ska till Ikea så jag får lite luft men det beror på om jag känner mig för sjuk och sådant.:( Så tröök dag för mig:(( Men såg på en video på fridaannas.blogg.se (föresten gå in på den den är bäst!) och där såg jag i hennes sminkkollektionvideo (!) en typ smink "behållare" som finns på Ikea som jag måste ha så jag funderar ändå på att åka dit haha:D Den kostar just nu bara 145 kronor och är i kollektionen "Godmorgon" om ni vill veta..:)
 
Orkar ju inte blogga så jätte mycket nu när jag är sjuk men jag hoppas ni förstår<3<3 Föresten så går statistiken ner och ner så måste får flera läsare och jag har gått med i en superbra grej som ni måste kolla in om ni inte har så många läsare! Länk:
http://blogstart.se/
 
Himla ofräsh...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0