Hej alla!

Heej! Sorry för dålig update..jätte dålig update! Jag har inte kännt för att gå in på datorn..:(
 
Igår så spelade jag en handbolls match först, gick inte så bra:( Måste verkligen köpa knäskydd för fick typ brännmärken på knäna, ajaj.. Iallafall, sedan åkte vi och bastade och sminkade oss, fixade oss o.s.v. Sen åkte vi in till stan och åt :D Jätte mysigt <3 
Idag var det skola igen dåå..men det gick väl bra. Skulle ju ridit idag men det bllir på fredag istället och jag ska rida Ygge! Jätte kul ska det bli:P Det är bra med lite variation från en liten ponny till en stor häst:D
 
Imorgon ska jag hem, plugga och sedan drar jag till handbollen:) Träna lite! ;P 
See ya tomorrow! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0