Glad

Hejsan! Har inte uppdaterat så mycket idag..:( Var i skolan sent och sedan drog jag och Isabelle hem till mig så ville vara lite med henne och satte mig inte vid datorn. 
Som jag skrivit är jag glad idag (!) (dock var jag inte så glad imorse för jag skulle ha prov och jag var sjuk)! För det första så gick provet ganska bra:D Sedan så hade vi typ en as STOR hemkunskapsuppgift så den gick typ hela dagen och jag älskar ju att baka så jag bleev superglaad! Sedan kom jag hem och var med Isabelle och vi gjorde världens godaste varma mackor jag skojar inte asså dem var typ goda, perfekta liksom dem var bäst!<3 Hahah:) Sen satte jag mig vid datorn och fått typ finaste kommentarerna och gulligaste texterna <3 Så en glad dag:D 
Jag fick dock lite ont när vi spelade fotboll och jag bet sönder min läpp så jag har typ blåmärken och sånt i läppen.:(
Typiskt mig iåförsig haha...
 
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, men jag kanske åker hem lite tidigare och då ska jag spela in videos som jag inte gjorde idag hehe;) Nu ska jag iallafall tvätta bort sminket, kolla på fotboll haha (!) och sovaa.zzzzz.
Puss på er <3 xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0