Tillbaka!

Hej bloggen!

Nu är jag på spa med pappa och Inez. Jag sitter nu i en massagestol haha och känner att jag ska blogga! Skön känsla faktiskt <3

I detta inlägget så kommer ni få lite bilder på vad jag har köpt (haha bara typ 2 saker menmen) ska även försöka att läggs upp en video på min youtube kanal (sök på astridzz.blogg.se så hittar ni mig), tyvärr kommer den inte upp på bloggen eftersom jag och Mollie har samma konto på blogg.se (fråga mig inte varför) så om jag försöker lägga upp videon på min blogg så kommer den på hennes :( Men ska försöka ladda upp den på youtube :)

Har även fått mitt bankkonto, yay!:D Superglad!

Idag var vi på spa iallafall (och igår) och det är superskönt! Men nu måste jag gå så hör vi sen! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0