Shhjeeet asså!!

 
 
Underbar bild på mig och Lisa som har tråkigt på lektionen;)
 
Jag har verkligen inte bloggat på flera år asså! Jag är så ledsen! När jag kollade statstiken förut så har det gått ner många mängder, så nu måst jag blogga mer!!
 
Idag har jag Varit i skolan, så seeeg dag!:( Men sedan åkte jag och några kompisar och fikade och pluggade! Så mysigt var det och vi skrattade typ as mycket:D
 
Nu behöver jag verkligen ett höstlov. Men nu ska jag kämpa på dem här sista två dagarna, jobba på lördag och sedan bär det iväg till......SPA!! Gud så skönt! Vi kommer hem på tisdag. Jag ska se hur jag ska göra med bloggen. Om det finns internet där så tar jag skälvklart med mig datorn, men om inte gör jag tidsinställda! Någon som vill gästblogga? Kontakta mig på [email protected]:) puss o kram:)
 
Underbar bild på mig och Lisa som har tråkigt på lektionen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0