Ridit<3

Heej:)
 
Idag gick jag upp ganska tidigt. Iväg till ridningen me´d Mollie och jag är nu hemma nyduschad:)
Det jag bra när vi red bara att Happy (den hästen jag rider) bockade, vilket hon inte brukar göra men idag blev det så och det var väl något fel med sadeln vemvet:? Vi red ut en långtur och sedan gick vi på picnic, en mysig och smutsig dag haha:D
 
Sedan kom jaghem vid 6tiden och duschade och allt sådant och nu sitter jag här ensam hemmma. Men snart kommer Mollie och ska sova hos mig:) Vi ska ha spa, film och myskväll!<3 Min mamma kommer också hem snart efter jobbet. Jag ska iallafall laga middag, men frågan är vad jag ska göra ??
 
Tips?
Isåfall kommentera!!!
 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0