Yeahyeah

Hehej! Idag har jag varit i skolan as länge och nu är jag hemma:) Förlåt att jag inte har bloggat på ett par dagar, haft väldigt mycket att göra och sådant menmen...det kommer nu istället:) Nu dem senaste dagarna har jag haft bad hair days asså herre! Inte okej.. Så jag har haft uppsatt hela jäkla veckan, jag har duschat typ varje dag men ändå så ör det frissigt och det ser as slitet ut:( Men ikväll ska jag duscha igen så hoppas att det bblir bra! Hur SKÖNT är det inte med helg nu?! Svaret är ABSOLUT!! Hur jobbig vecka har det inte varit i skolan denna vecka?! I helgen så ska jag förhoppningsvis till jul på liseberg:D Jätte kul! Jag ska även på en typ utställning.. Men jag skriver mer i helgen, nu kommer ett inlägg till, sen God natt bloggen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0