......

Hej bloggen! Idag (faktiskt typ för 2 minutersedan) bestämde jag mig. Detta valet har varit svårt men så slog det mig nu: Vad är det jag grubblar¨på!? Det klart jag ska fortsätta BLOGGA!! Jag har varit en idiot som inte har fattat att jag ska fortsätta! Men nu har jag bestämt mig iallafall och det känns bra!:) Och om det inte blir bra uppdatering en dag så är det för att jag har mycket i skolan eller vill tillbringa tid med familj o vänner<3 BTW, så har Felicia (min syster) kommit hem och åker en vecka innan jag och Inez (min andra syster) åker till FLORIDA! Det kommer bli så skönt! Jag mina systrar och pappa kommer fira jul dör med det kommer bli bloggande (mycket bloggande) ändå:D IALLAFALL: Idag har jag varit i skolan, slutade tidigt (!) och kom hem och pluggade. Sedan fickade jag lite och gick ut på en långpromenad:) Nu ska jag ta en dusch, och äta. Efter det blir det en TVkväll;) Vi hörs imorgon:) Ha det så bra, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0