SOMMAR!!!<3

Wiihho, äntligen sommar! Vädret är underbart, och 27 grader i skuggan!! AMAZING!!!:D jag har fått mitt symaskins körkort idag på syslöjden och föratt ni ska tro på mig får ni en bild senare i inlägget.! Ännu bättre, vi åker på skolresa på torsdag till fredag!!;) Till typ Fångarna på gården tror jag det heter men det är iallafall kul, och jag ska dela rum med Izzy och Laiiisy ( Isabelle och Lisa)!! En sak är dåligt::( jag kommer inte kunna blogga! Men jag kommer ta massa fina kort och lägga ut dem när jag kommer på fredag så det är bara en dag, men jag kanske kan göra ett inlägg innan vi åker på torsdagen!:) Nu får ni några bilder iallafall & veckans planer!!:)

Idag: Bada och sola!!!wiiiee
Tisdag: Vet inte riktigt men om det är fint väder igen så är det stranden som gäller!!:P
Onsdag: Fixa ALLT till skolresan, vara med Diana tror jag.
Torsdag: SKOLRESA!
Fredag: Kommer hem, blogga som fan!!!:D
Sedan har jag inte tänkt ut något men när det kommer så skriver jag om det!
 Heej då!!
PS. Kanske ett kort från stranden sedan!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0