Haalllåå nii!!;)

Tjaa, idag har jag varit i skolan, SO som e så jävla tråkigt så jag dööör!! Jag skulle gå och kolla på ett dagis jag skulle praoa på idag men jag glömde så what ever..! Ska göra det imorgon istället. dagens outfit är en svart stickad tröja, en lila ring och ljusblåa jeans! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men idag (ikväll) kommer mamma hem, och då får vi förhoppningsvis PRESENTER!! woohhoo... nu är det låååånghelg!! jhhaa nu ska det festas!!! neh men jag ska sova ut, lägga mig sent och chilla på livets flow liksom!:)) hihi
Men ta det lungt nu så hör jag av mig mer ikväll eller imorrn!!;)))) Kraaammiss o pussiiss 

Kommentarer
Postat av: You know me!

Tjabba!

Jag hade lite frågor till dajj. Här kommer dom.

Vad gillar du mest ljus eller mörk choklad?

Vilken är di favorit blomma?

Favorit nummer?

Favorit godis?

Favorit ämne i skolan?

Vilka typer gillar du?

Är du barnslig eller inte barnslig?

Kommer inte på fler frågor Sorry

Hej hej!

2012-05-17 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0