Godmorgon!!

Wakie wakie nuuuu!!! Vi (jag och Mollie) är uppe tidigt för vi har typ as mycket att göra så vi satte klockan på halv nio... Vi har redan börjat på vår lista och plockat ur diskmaskinen, sedan ska vi rensa min garderob (det e det värsta som finns) och typ montera en stolmen sedan ska vi faktiskt till kunsmässan!! När vi kommer hem ska vi gå en promenad för att få lite frisk lufft och motion. SEDAN är det back to school som gäller!
Egentligen vore en helg till väldigt skönt men jag längtar till sommarlovet så just nu vill jag bara att det ska gå så snabbt som möjligt!!!!! Vi hörs kanske senare men iallafall imorgon!! Heej dåå o ha en super daaag!!!:D

Kommentarer
Postat av: M O A



Var gärna med i min tävling där du kan vinna en super fin ring! Intresserad? :) Kika in, du förlorar inget!

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-ring.html

2012-05-07 @ 09:12:10
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0