God morgon!!

Tja alla bloggkompisar!! Idag är det första MAJ!! Wiihhoo!!! Bara en månad kvar till sommarn nu vilket är det enda jag längtar efter just nu!! Då kommer pappa hem (från USA, han åker på torsdag!) och Felicia kommer (kanske) hem från Australien... Av pappa när han kommer får jag kanske en Iphone 4s (svart), jag blir så glad om jag får det, för min mobil laggar nu TOTALT!! Den bara typ SUGER just nu!!!!!!!
Aja, man ska vara glad för det man har. Inget specielt för mig idag, Mollie väkte mig när jag hade somnat om i soffan vid 11.10, jag och pappa ska ta en promenad nu. Och sedan vet jag inte men jag ska sova hos mamma iallafall och det är Desperate housewives ikväll (kl. 9 på 5:an).. Jag har varit lite sjuk som ni kanske redan vet, men jag har blivit bättre och går till skolan imorgon... Bara typ 7 veckor kvar till sommarlov (vi sluat den 13 juni) !! Wiiee!! Vi hörs kanske sen! Ha en bra första maj!! puss o kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0