Förlååååt!!

Azzå, förlåt att jag inte har skrivit men jag har en andledning. Vårt internat har laggat som fan men jag tror det är back on track igen!! men jag har tagit massa fina foton från klassresan. Jag lägger ut dem imorrn, men nu ska jag skriva vad jag ska göra under veckan men jag har typ inget planerat så  jag skriver om min helg (hur den har varit och vad jag ska göra i slutet)..
Igår så myste jag hemma bara, idag är jag hos Mollie och jag har badat och lagat mat, imoirgon är det morsdag så vi ska (jag och Inez) göra lunch och plocka blommor till henne. Ja, det var min helg:) vi hörs och jag ska verkligen uppdatera mycket nu! småkollar lite på Loreen nu!!!! MÅSTE VINNA!!:D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0