Buenos dias!!

Härmar http://molliezb.blogg.se/ LITE men what ever! Idag ska jag vara med Mull, och eftersom det är så himla fint väder ute ska vi ta en promenix med en boxer som bor på hennes gata (om vi får) HEHE!:) V kommer få en as mysig och nice dag, och kväll. FÖR ATT vi kommer att servera på en middag Mollies mamma ska ha. Och medans dem käkar ska vi kolla film och blogga. Sedan käkar vi!!!:) Ni får en vdeo ikväll också, kanske tillome 2 eller 3!! ne skojja!! (haha)...:D Men v hörs senare och det lovar jag! PS. jag "bakade" creme brule (vet inte hur det stavas), men ni kan tyvärr inte få bild på dem för att dem är uppätna (ni känner mig)!!! PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0