Trååkig daag!!:(

Heejsan, idag har jag inget planerat¨så ganska tråkigt!!:( Meen Inez och jag ska till havet och ha picnic så det blirr mmyyysigt!!<3 KÄRLEK!!hihih<3<3 Ska göra lite tidsinställda nu tror jag, typ ett för ikväll och kanske ett till vem vet. Jag har inget att skriva om men känner för att skriva om lite till så........
Idag ska jag göra flädersaft (lägger säkert ut ett kort) och sedan har jag inget bestämt, så det blir en chill dag med andra ord hehe!:) Men imorgon ska jag till stallet, så det blir mysigt med lilla Hot (eller stora Hot) och Ygge<3
Längtar tills söndag!!!!! Då på kvällen kommer ett Michael Jacksons program, och då ska jag ha MJ kvääälll!!!!! jaayyy!!!!<3<3:D Ah, vet mer vad ja ska göra dem andra dagarna än idag men jag får komma på något, kanske ska ringa Isabelle eller Mollie eller EB eller Ella eller Lisa eller Tilda eller Hampus eller någon annan så får vi gå ut på en promenad och ta en fika......:DDDDD Men jag ska dusha nu såååå vi hörs senare!!! Puss o kraaam!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0