Tjjääännaaa!!

Idag hade vi en chill dag på skolan. Vi hade barra en lärare idag och då sa hon att vi skulle ha en rolig daaaa, yää!!:D Så vi hade hemkunskap och bakade hela tiden, så det var gött! På eftermiddagen så kollade vi på Sunes sommar höhö, och åt alla våra bakverk of course!!;) Nu ska jag på ännu en student hos min kompis storasyster. vet inte vad jag ska ha på mig men det blir blit väl jeans, för vi ska typ sitta ute och det är mulet så ah!!!!:(
Det är bara det aatt jag är svintrött och behöver sova, meeeeeeen vi är leeeeeeeeeeeeeediga imorrn villket blir SKÖNT!! Men vet inte vad jag ska göra men jag villl typ till Kungsmässan sådeså! Ne skojja, men asså har inget intressant att berätta så......försesten.......mina saker jag köpte förra veckan....? Tar kort på dem och lägger ut, men skriver bara priser och affär och i näst avideo så får ni lite mer detaljer om man ska säga så. Kramis<3
Pennan (sitter i bloccket) 10 spen Bokia
Blocket Bokia 49 spen
stiften bokia 29 spen tror jag!!!!
Köpte också några presenter!!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0