Svar!!:)

Jag fick 5 frågor vilket jag inte är jätte nöjd med på en frågestund, men stort tack till Frida som gav mig frågorna, puss o kraaam!!!<3
Favvofärg: Lila, silver, svart
Favvoblogg: http://fridaannas.blogg.se/    http://kenzas.se/ min blogg såklart, nää jag skojja med min jätte bra humor, nooottt!!!!!
Bästa vän/vänner: Diana. Mollie, Lisa, Isabelle och Kajsa
Vad jag ska göra i sommar: Bada, sola, åka ut med båt till mängder med ställen, göra en trip med mamma som innehåller lite saker, campa, fiska, vara med freinds, tjejmiddag och MASSOR MED MER!!!!
Favvosport: Rida, fotboll och gitarr om det gills, gillar också gymnastik och sjunga (kanske inte någon sport, efterbliven eller??)
Haha, det var alla frågor och jag tyckte dem var bra och att ni fick veta 5 mer saker om mig, och banga inte att fråga fler frågor!!:) Jag pallar inteeee att min dator är så seeeg!!!! Tvungen att säga det, hehe!;)Svar Byyeebyyee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0