SOMMARLOOOOV!!!!!

Fyfaan va skönt!!!!! Käns typ inte sant men asså loveee it!!!! Det har varit en så skev dag, ni vet ju att min syrra har varit i Australien i 8 månader och skulle komma hem i juni!:) Så knackar hon på dörren och kommer idag och överaskar oss!!!!:)))) Jag grät floder och vi grät allihopa!!:() Men som ni vet har jag fortfarande feber och jag låter som en jävla kråka men jag kollade ändå på min skolavslutning, sa hejdå till Tilda, Ella, alex, Anton och Hampus!!!:((( Hemskt!!:( Aja, Skeeev dag asså som ni höör!! MEn ändå helt AMZING dag, sommarlov och min älskade syster hemma igeen!!<3 <3 Ah vafan, ni kommer fan få minst ett inlägg varje dag i sommar!! Och fiina bilder, asbra text föratt jag har varit lite tråkig i min text men det är bara för att jag har varit så J*"@? tröött på skolan!!!! Men nu är den över, och jag kommer inte se den förens om 2 1/2 månad!!!!!! 10 VECKOR FÖR FAAAAAN!!! Så sjukt glad är jag (fattar ni sjukt jag är sjuk, jävligt tråkigt men det är sådant tråkigt jag börjar skratta för som mest för det e så jävla tråkigt!!) ahhahahahha!!! behöver sova nu känner jag för jag är tröött och har lite damp, ssom ni kanske ser i mitt lilla inlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ahhhhhh SOMMMAARRLOOOV!!
sKA BLI BRUN SKA BADA ÅKA UT MED BÅTEN MYSYYYYYSSSAAAA SLAPPA OCH BARA VARA LIKSOM!!!!:D
Men jag troor ni har blivit lite trött på mig nu såååå Bye bye!! Ha ett sjukt bra sommar lov nu!! Det ska jag ha!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0