National dags mys!!

Ja, vi har haft det jätte mysigt idag!! Vi har faktiskt inte tänkt så mycket på att det är nationaldagen idag, men haft det bra ändå!:) Förts vaknade jag vid halv elva, då satte jag mig lite vid tv:n. Sedan så kom Mollie och vi tog en joggingtur vilket var jätte skönt i det fina vädret som kommit tillbaks!!:) Jag dushade efter det eftersom jag var svettig efter 40 minuters jogging!!!;) Sedan så bestämde vi oss för att ta en buss till stan. Jag shoppade typ lite på bodyshop, ni får några bilder!:) det var typ tre fr två så låg det lite grejjor i e korg så jag ba varför inte!
:D :D:D:D nu har jag inte mycket mer att säga utan att det är skola imorgon, jippi...:(
SUCK, just nu kolllaeerr jag pooii (oj, lite skånska, ne inte precis men ändoooo) greys anothomy och det äger för aatt det är sista avsnittet, dem har kraschat med ett plan och det är grymt men sorgligt!!!!!!
BANGA inte kolla för det är awesome, yää!!:D;P;) vi hörs, vet inte vad jag ska göra imorrn men bloggar om jag honner vilket jag tror jag gör eftersom som sagtt igenting planerat!!! Gud vad jag är tjatig nu så puss. där sätter jag punkt.
PS. lägger´in bilderna imorgon istället! hehe
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0