Mys med plantering och te!:)

Ja, som i rubriken, just nu har jag planterat och dricker te!:) Asnajs, även fast det inte är världens vackraste väder ute så är det jävligt häligt ändå!!;) Ska ut och jogga sen, ska bli gött.. I skolan idag så hade vi utedag, och det innebar att vi skulle göra massa stationer på vår skolgård, och så får dem yngre gå bland alla dem här stationerna och jag hade ansiktsmålning. Asså det vart inte så kul, jag önskar faktiskt att jag skulle tagit något annat, men det var kul att se alla nöjda, söta barnansikten!!<3 Men jag måste faktiskt dra nu vi ska lämna Inez någonstans men måste dra så bye bye!!<3 Ni får nog mer bilder sedan och kanske några fina meningar!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0