Lilla bloggen och cola!!Yäää

Lite ryck har jag nu för jag har ett sug för att måla mina naglar!! Haaha jag är lite mongoo, gillar också mango!!!! Hahha fan vad jag blir trött på mig själv med mina dåliga skämt, då brukar jag säga till mig själv:
- Astrid, du är ett skämt.
 
 
Nu tillbaka till verkligheten.......
Jag har precis kollat på lilla bloggen och han är ju bara för braa!!! ÄLSKAR honom, och jag lovar att han blir skådespelare när han blir stor!!!:DD Chillat idag, får typ ångest på att jag inte gjort ett litet skiiit:(
Om en timma och 5 minuter så börjar This is it!!!! Hiiiippp, dööööööööööööör!!!:)) Kommer grina som fan!:()
Imorgon är min halvårsdag, ahhah bara jag som tänker på sånt typ, hehe!! Och på Tisdag fyller Nisse 5 år, jippi, och på onsdag vet jag inte vad jag ska göra och på torsdag kommer pappa hem så då flyttar jag in hos honom!!<3 då ska jag visa alla kläder som jag kollat ut och jag hoppas att han hittar dem men han är bra på att shoppa!! Haha, gay!:) Ah inget att skriva om men Mollie sover hos mig inatt igen (fan va jobbigt), hihi nää!;)) Vi hörs imorgon, puss o kraam!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för ALLA dina kommentarer Astrid! Det betyder så mycket att just du går in på min blogg varje dag och lämnar flera kommentarer! Du är AWESOME! Jag hoppas verkligen att vi träffas någon gång :)

Svar: Det hoppas jag med, och jag gillar verkligen alla din kommentarer också och jag är verkligen glad över att du överhuvudtaget kommenterar!!!:) Du är heeelt underbar och ifall vi träffas någon gång så kommer vi ha askul!!!
Astrid

2012-06-25 @ 11:06:39
URL: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0