Heellloo!!!<3

Hejsan!!!! Idag har jag haft det ganska tråkigt men det är ju dåligt väder så man är typ deppig, eftersom det är snart mitten av juli men det är bara typ 10 grader ute!:(( Jag har inte skrivit på ett tag och det är för att jag har varit på middag (i fredags) och så sov jag över hos Isabelle, och var där tills typ 4!!!! Vi hade jätte mysigt den dagen, vi hade picnic och köpte typ bara massa fett, hehe!!:) Men sedan cyklade vi förbi skolan och såg att brandkåren var där, asså jag trode jag skulle spricka. Jag typ höll andan osså frågade jag en brandman vad som hade hänt och han sa att dem inte hade hittat någon brand, då var det liksom en stor tygnd som släppte från mina axlar och jag andades ut.:O          iallafall...på lördagen så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde men jag hade liksom grejer hela tiden, och jag ba nu måste jag blogga men imellan så kom det upp något annat så ah det blev som det blev!:() idag har jag varit på ett litet "möte". Mamma ska nämligen ha vernissage med sin keramik så det pratade vi lite om. Vi kom hem typ halv ett och då åt jag, och vi spelade yatsy, myyyys!!<3
Nu på eftermiddagen ska vi åka till stan och glasera ett par fat i mammas butik, och sedan vet jag inte vad vi ska göra om vi ska gå på bio eller jag vet inte..:) Nu har jag typ inget mer att berätta men det är skola imorgon och bara en dag kvar. Eller egentligen tre dagar men imorgon har vi utedag (en dag med typ stationer) och på tisdag har vi friidrottsdag, vilket är sådär men bättre än plugg!!;) Och på onsdag är det skolavslutning och det är typ sorgligt för Hampus ska sluta buhu!!:(((((  Och femmorna ska sluta buuuuu!!!!!!! menmen vi blir äldst så det är väl najs!!:) Långt inlägg men mycket detaljer hiihi!;) Hörs kanske senare men defenetivt imorgon för jag tror vi sluat tidigare!!! Wiihhhooo!!!!!! Ha en nice dag!!:)

Jag tror ni känner igen bilderna lite men leeeev med det..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0