Heeeej lovely blogg!!

Heeej gullisarna!;) Idag har jag varit typ hemma och varit astrött, för igår/idag (Lör-Sön) så sov jag ju hos Tilda. Men sov bara typ tre timmar för vi gick o la oss fem på morgonen (hehe!):D sedan var vi tvugna och gå upp typ 8 så ah tre timmar!!! Så idag har vi planterat lite (jag och mamma), vi har fikat och sådana här mysiga grejor. Sedan åkte jag hem till Martin i typ en timma!:) Nu har jag nätan fått kläm på videosarna jag ska lägga ut men det blir bara en och det är vad jag köpte på KBA!!!!!!!! Men n u har jag ett nytt redigeringsprogram som kan göra riktigt coola videos (tror jag), men den videon som snart kommer (inte idag) är inte redigierad.;P
Vet inte om jag skrivit det här men hur som helst: Jag tycker det var skitbra att Anton Hysen vann Lets dance!!:)
Jaha, inte mycket mer att säga, men ledsen igen, men jag ska på Student imorgon men kanske ett litet inlägg!:) 
Då får jag väl säga typ puss o gonatt eftersom jag måste sova om typ två timmar annars kommer ja vara bajströöttt imorrn så vi hörs!!!! <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0