FML!!(fuckmylife)

Haha, nä, men bilderna på min klänning funkar inte att laddda upp!!!:(( Orkar inte me sånt bajs!! Jag hade iallafall på mig en långklänning med blommor på och typ en stickad tröja över med silvertrådar i!:P Vi hade det iallafall jätte mysigt igår även fast det spöregnade och blåste!:() Vi badade i poolen, åt middag och mängder med choklad och godis (som ni ser om ni followar mig på instagram)!!:P(L) Vi hade det megamyysigt!:))<3 Idag vaknade jag typ 12 och var astrött verkligen, sedan åt jag lite frukost bl.a chokladsmeet, hehe!!:D Sedan kom mollie  hit och vi var ute i typ 2 timmar, hhaha inget liv!!:) nu bloggar vi och sedan vet vi inte vad vi ska göra, lite rastlösa eller vad liksom??
Vet inte heller vad jag ska skriva om, men ikväll kommer ett inlägg eller så gör jag ett tidsintsällt har inte bestämt mig. Men jag skulle vara jätte glad om någon vill hjälpa mig med min design/header?? Skulle vara jättesnällt för jag är skitdålig på sådant fix verkligen och jag vet hur mycket det gör intryck på en blogg med en bra design!:) Ni kan nå mig på [email protected] så ni vet!!:) Men nu får ni typ någon bild men jag kanske ska göra ett videoinlägg ikväll om hur jag typ gör iordning mig för kvällen/natten!:) Hejdå, ha de bra!! puss puss!!<3(L)
 
NU FUNKAR FAN INGA BILDER, FÅR PANIK!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0