Femme natural boost!

Ni kanske ser att det inte är på engelska eller svenska!?;) Det är franska, men ni kanske fattar vad det står?:) det står: Kvinno naturell boost!!!!!!
Det är en typ energidryck för kvinnor men män kan ju också dricka den (kommer en bild). Det är typ några kvinnor som gjort den åt kvinnor
Den har smak av grapefrukt och är jätte god enligt mig!!!:D
Reklam man: Du kan köpa den i din närmaste livsmedelsbutik.
Slut på det! Idag (om exakt 1 timma) skaa jag på student (min kusin tar den)!! Det ska väl bli trevligt bara att jag 'är bajstrött så är det väl okej!:( Jag orkar inteeeeeeee egentligen!!!!!!!!!! Nu får ni ett kort på kläningen jag ska ha nu men sedan måste jag avsluta mitt inlägg för vi ska gå!!:() Gud va de lät typ patetisk!! Pusss o kraam..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0