Fan...!:(

A, sjuk igen.:(( Asså jag fattar inte vad som e med mig, men inatt så vaknade jag av att jag svettades och hade feber!:( Sedan gick jag upp och spelade in ett videoinlägg samt att jag redigerade den, sedan när jag laddade upp den så somnade jag, och när jag vaknade var jag jätte trött så jag vilade å kollade lite på TV istället. Men jag har varit ensam hemma typ hela eftermiddagen, det har varit typ jobbigt men ändå OKEY för att jag har kollat på TV och gosat med Nisse hel jävla dagen asså!!!!<3 <3 myyyys!!<3
NU kollar jag på Halv 8 hos mig vilket är typ det mysigaste programmet!!!<3 Men ni kommer inte få någon bild på mig (jag tror inte ens ni vill det hehe) men ni får något annat......! xoxo
 En bild från klassresan, på mig och Lisa, vesst här wii snögga!!?? hehehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0