Diana<3 VI ÄR NÖRDAR

 
 
 Heej, förlååt att jaginte skrivit något idag
men jag har varit hos Diana:) det var jätte mysigt och det har varit så himla,,,,vad ska man säga.......äckligt väder!!:( ingen sommar än förutom typ en dag, tillbaka till vad jag gjort idag, hehe!:)) Vi har varit två små NÖRDAR och suttit och spelat sims i typ 2 timmar, hahah, men det är jju verkligen ett asbra spel som man aldrig tröttnar på!!!! HAHAHAHAHA, fan vilken nörd jag ee!!:D Sedan lagade vi mat (makaroner och köttbullar, hehehe)!;) så kollade vi på Tur&retur, den var väl mysig men ganska gay film, haha men han killen som spelar är så jävla söööt!!<3 Asså inte på det sättet men på gullesättet liksom!!:)
Det var det enda vi gjorde typ förutom att prata och så (gjorde chokladpudding):)) Men imorgon ska jag lämna ut lite lappar i brevlådor om min mammas vernissage, sedan ska jag göra lite annat också men det kommer imorgon!:)
PUSS O KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0