BODYSHOP!!

1. rainforest volume shampo. 2. coconut bodybutter.3. rainforest volume balsam.
Vet inte vad någonting kostade men wath ever!!:)heh Idag har det varit lite bråk mellan mig och Izzy, ah lite bråk menar typ vi skrek på varandra men det är tjejproblem så vi är kompisar nu!!!
 så hon följde med mig hem för att vi kände att vi behövde vara lite ensamma, men asså värsta dramat på skolan idag!!! Asså alla fick typ damp på gympan, ah jag ba: välkommen till verkligheten.
Neh men asså alla var liksom "dramaquens"! Jag bröt två naglarrrr också så ah väldigt lyckad dag liksom!!!!:(
det enda lyckade var att jag och Isabelle blev BFF igen och att Mollie sover hos mig ikväll, föratt mamma ska på student som jag inte orkade gå på så jag och Mollie blir ensamma hemma tills typ nio så det blir götttttt!!:)
Ah just nu bloggar jag och kollar på project runway medans jag hjälper Ina att göra iordning sig till balen!!!
BTW, hon ska på skolbal idag!!!!Hahahha:D
Vi hörs bloggen och jag ska på middag imorgon så kanske inte hinner blogga men ska försöka!!!!!! Jag har fan hittat ett jätte bra redigeringsprogram till mina videos så det e najs!!!! Puss o kram nu underbara människor!!<3 <3< 3<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0