Tagit paus:()

Jag har inte bloggat på länge för jag har tagit en liten paus eftersom idag var första dagen i skolan så jag behövde verkligen ta vara på sista dagen på sommarlovet:() men igår var jag på RIX FM festivalen, och det var så kul:)) men idag har det då varit första skoldagen och den var okej, förutom att jag gick upp halv 7 och att det var as seg dag så var den väl okey;). Men nu på eftermiddagen har jag tränat:D så jag har joggat och styrketränat samt strechat (vet inte hur det stavas, haha) :D så nu ska jag ha lite hemmaspa och bara koppla av, läsa en bok och kolla TV:) jag behövde det efter en första dag i skolan!;) men nu kanske det kommer något random inlägg så blev det iallafall lite uppdatering:) xoxo

(bara så ni vet så spänner jag inte på bilden) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0