Tack för frågorna!:)

Tck för frågorna Nicole, jag gjorde en video förut men jag vet inte närr jag lägger upp den:) Jag la upp ett par videos förut, men såklart hade jag otur och dem hamnade på Mollies blogg igen.:((( Asså, jag börjar bli trött på videofy.me! Idag har ju jag varit på Göksäter hette det typ, men kallades för lilla Ullared. det var mycket skitsaker men jag fick ihop några grejor som jag gjort en haul på och den kommer väl upp på bloggen snart:) Nu ska jag fixa lite med videosarna. Men andledningen att jag inte lägger upp videosarna direkt är att jag har inget internet på min mobil här på Marstrand. Gahhh, jag vill bara ha internet!!! Ah, men om vi har tur kommer några videos sedan, men ha en bra kväll:) Puss o kram
gammal bild, sorry:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0