Taagit de lungt;P

Heej, jag har inte bloggat på två dagar men jag har haft lite semester från bloggen. Jag kände att nu får ni jobba på era frågor till frågestunden och jag har fått tio frågor som jag är jätte gla över, tack:) Så idag ska jag spela in en video som svar på frågorna och sen vill jag bara berätta att jag ska stanna ännu en vecka:) Det ska bli awesome, men jag ska fortfarande blogga som om jag varit hemma:) Jag ska nu också kommentera lite bloggar och bädda sängen, haha:D Men inga planer för idag...än... men btw, så har Mollie varit här i några dagar:) Åhh jag blev så glad när hon kom, och hon åker hem på söndag tror jag. Men nu ska jag kolla in bloggaaar! Så ha en bra dag, och jag kommer uppdatera mer:) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0