Mamma åker idag!:)

God morgon:) Idag så ska jag och mamma ha en liten hel dag för hon åker hem sedan i eftermiddag:) Så vi tänkte börja med att ta en guideingtur på fästningen, även fast vi redan har varit på sådan så är det ju kuul:D Sedan ska vi gå vi en jätte lång prommenad:) Och som lite grädde på moset (haha, låter som min farmor) så ska jag hem och träna, samt strecha:P Frida (fridannas.blogg.se) har tipsat om en jätte bra app på hennes blogg som jag laddade ner (en tränings app), så tack!! Ikväll så ska jag och pappa först följa mamma, sedan käka löjrom (mmmmmm:))
sedan ska vi kolla hanbollsmatchen och till sist ska vi kolla på Johonny English reborn.:P Men nu måste jag gå så hadé:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0