Mitt awkwarda moment!!

Okej, glömde säga god natt!! (min katt påminde mig) då vill ni säkert höra den historien:
När jag släpper ut min katt på kvällen så brukar jag säga god natt till hono och så kom jag ihåg det!!!!
Voila!!! Orkar inte ta bild asså förlåt jag orkar visst! Ne, jo, ne,jo,ne,jo,ne,jo,ne,jo,ne,jo,ne,jo,ne!! Ingen bild idag jag ser förrvirrad ut! hehe... vi hörs:) xoxo ( rubriken awkward vet jag hur det stavas men det sser inte bra ut när jag sätter ett a på det!!) Jag är värsta puckot!! snälla älska mig för det....<<3

Kommentarer
Postat av: Meeeee du vet vem....

Tja tja!

Nu har jag lite frågor igen....

Vad skulle du vilja heta om du inte hette Astrid?

Vad gillar du mest, att stå i centrum och alla frågar om autografer och sådant eller vara ensam och ingen har hört talas om dig och du gör allting själv?



Kom ihåg att göra videon om mina frågor!

Eden

2012-04-18 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0